Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΧΑΝΣ ΟΥΛΡΙΧ ΡΟΥΝΤΕΛ (1916-1982)



1.Ο Χάνς Ούλριχ Ρούντελ γεννήθηκε στις 2 Ιουλίου του 1916 στο Κονραντσβαλντάου της Σιλεσίας. Από μικρός ήταν τύπος αθλητικός, κακός μαθητής, ντροπαλός και ιδιαίτερα ευγενικός. Μέλος –όπως οι περισσότεροι νέοι Γερμανοί της εποχής που εξιστορώ άλλωστε- της Χιτλερικής νεολαίας, αλλά ποτέ μέλος του Εθνοσοσιαλιστικού κόμματος  -ίσως να μην πρόλαβε- μιας και τον Αύγουστο του 1936 κατατάχτηκε στην νεοσύστατη –τότε-  Λουφτβάφε. Κρίθηκε ακατάλληλος για πιλότος μαχητικών και τον Ιούνιο του 1938 μεταφέρθηκε και εκπαιδεύτηκε στα αναγνωριστικά αεροσκάφη. Εκεί τον βρήκε και η έναρξη του Β’ ΠΠ.
2. Συμμετείχε ενεργά στην εκστρατεία και στην κατάληψη της Πολωνίας και οι παράτολμες αναγνωριστικές του πτήσεις έφεραν και το πρώτο παράσημο. Τον «Σιδηρούν Σταυρό» Β’ τάξης…..όμως έκανε συνέχεια αιτήσεις για μετάθεση σε καθαρά πολεμική υπηρεσία…..και τελικά τα κατάφερε!!!
3.Πήγε στα βομβαρδιστικά…..αλλά θεωρήθηκε αρχικά μέτριος πιλότος και δεν συμμετείχε ούτε στη μάχη της Αγγλίας, ούτε στη μάχη της Κρήτης.

4.Η ώρα του ήρθε στις 23 Ιουνίου του 1941 με την έναρξη της επιχείρησης «Μπαρμπαρόσα», δηλαδή της εισβολής των Γερμανών στη Σοβιετική Ένωση. Επέδειξε τέτοια δραστηριότητα που σε λιγότερο από ένα μήνα παρασημοφορήθηκε με τον «Σιδηρούν Σταυρό» Α’ Τάξης…..και στις 23 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε τα κατορθώματα του στο Ανατολικό μέτωπο…..όταν πετώντας πάνω από το λιμάνι της Κροστάνδης βύθισε με μια μόνο βόμβα το θωρηκτό «Μαρά»…..κι ενώ σύντροφοι του άξιζε ο «Σταυρός των Ιπποτών», του τον στέρησαν ενώ πραγματικά είχε πετύχει κάτι θεωρητικά ακατόρθωτο!!!
5.Τελικά παρασημοφορήθηκε με το «Σταυρό των Ιπποτών» και με το χρυσό «Γερμανικό Σταυρό» στα τέλη Δεκεμβρίου του 1941 και ενώ είχε πραγματοποιήσει περισσότερες από τετρακόσιες πολεμικές εξόδους και για ένα εξάμηνο έγινε εκπαιδευτής νέων πιλότων στη Γερμανία.
6.Όμως δεν άντεξε πολύ…..και τον Ιούνιο του 1942 –με αίτηση του πάντα- επέστρεψε και έδρασε στο Ανατολικό μέτωπο…..και στις 10 Φεβρουαρίου 1943 έγινε ο πρώτος πιλότος στην παγκόσμια ιστορία με χίλιες πολεμικές εξόδους.
7.Τον Μάρτιο του 1943 κατόρθωσε να καταστρέψει περισσότερα από εβδομήντα μικρά αποβατικά σκάφη σε λιγότερο από ένα μήνα και λίγο πριν το Κουρσκ ξεκίνησε τις αντιαρματικές του αποστολές και πολύ γρήγορα κατάφερε να καταστρέψει περισσότερα από εκατό Σοβιετικά τεθωρακισμένα…..δεν του άξιζαν λοιπόν τα «Φύλλα Δρυός»?.....τα προσέθεσε λοιπόν σύντροφοι μου στον «Σταυρό των Ιπποτών» του στις 14 Απριλίου του 1943…..και στις 25 Νοεμβρίου πρόσθεσε και τα ξίφη αφού πραγματοποιούσε τον έναν άθλο μετά τον άλλο.

8.Τέλος πάντων σημασία έχει ότι απ’ τον Οκτώβριο του 1943 και μέχρι τη λήξη του πολέμου ασχολήθηκε σχεδόν αποκλειστικά με τις επιθέσεις εναντίον αρμάτων μάχης σε σημείο τέτοιο ώστε κατάφερε να επινοήσει και μια καινοτόμα επιθετική τακτική εναντίον τους. Συγκεκριμένα τα προσέγγιζε από τη πίσω πλευρά κι έτσι εκμεταλλευόταν αφενός την αδυναμία προσβολής του, αλλά και αφετέρου τα τρωτά σημεία των Σοβιετικών αρμάτων που στην πίσω τους πλευρά είχαν πρόβλημα θωράκισης. Παράλληλα όμως αύξανε και τις πιθανότητες της προσωπικής του επιβίωσης αφού ακόμα κι αν έπεφτε θα βρισκόταν σε κίνηση προς γραμμές φιλικές.
9.Και ο Ρούντελ σύντροφοι, καταρρίφθηκε ή προσγειώθηκε αναγκαστικά τριάντα δύο φορές!!!...τον Μάρτιο του 1944 και αφού είχε συμπληρώσει χίλιες πεντακόσιες αποστολές προήχθη σε  επισμηναγό…..και στις 29 Μαρτίου συνέβη το απίστευτο!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου