Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

CORNELIU ZELEA CODREANU: ΕΝΑ ΝΕΟ ΧΤΥΠΗΜΑ


Μια ημέρα ήρθε στο Ιάσιο ο πατέρας μου και εγώ έσπευσα να τον συναντήσω. Γύρω στις 10 το βράδυ , καθώς επέστρεφα στο σπίτι άκουσα φασαρία προερχόμενη από ένα εστιατόριο της πλατείας της Ένωσης. Κοντοστάθηκα για να δω τι συνέβαινε. Δύο φοιτητές ,οι αδελφοί Tutoveanu από το Bârlad είχαν μια διένεξη με το καθηγητή Constantinescu από το Iaşi. Βρισκόταν ήδη επί τόπου, ο αστυνομικός διευθυντής , τους είχε περάσει χειροπέδες και τώρα τους οδηγούσε στο αστυνομικό τμήμα χτυπώντας τους. Παρακολουθούσα το θέαμα αυτό σιωπηλός με βαθύτατη θλίψη. Ο αστυνομικός διευθυντής Clos, , που συνοδευόταν από 3-4 αστυνομικούς,με πλησίασε στα δύο βήματα και κραύγασε: 
-Τι γυρεύεις έξω τέτοια ώρα , αλήτη (derbedeule)
Τον άκουγα εμβρόντητος: με γνώριζε  πολλά χρόνια , και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ειδικά αυτός θα μου μιλούσε με αυτό το τρόπο. Προς στιγμή νόμισα πως με μπέρδευε με κάποιον άλλο. Ένοιωσα όμως το χέρι του να σφίγγει το λαιμό μου και να με σπρώχνει προς τα πίσω. Συνέχισε:
– Τολμάς να στέκεσαι μπροστά μου  αλήτη; Απατεώνα....!…
Δεν απάντησα αλλά παρέμεινα ακίνητος με τη ματιά καρφωμένη πάνω του. Στη συνέχεια εξακολουθώντας να με χτυπά μαζί με τους 4 αστυνομικούς σέρνοντάς με για 30 περίπου  μέτρα μέχρι τη γωνία του Σμυρνώφ .
Εκεί έβγαλα το καπέλο τους χαιρέτισα και είπα.
-Σας ευχαριστώ κύριοι.
Για δεύτερη φορά στη ζωή μου είχα υποστεί ξυλοδαρμό σε διάστημα μόλις ενός μήνα. Συγκρατήθηκα . Αλλά εσείς καταπιεστές του κόσμου ολόκληρου μην βασίζεστε στη δύναμη της αυτοσυγκράτησης γιατί όλα όσα συμπιέζονται στο τέλος εκρήγνυνται με τρόπο βίαιο.
Την επόμενη ημέρα αφηγήθηκα στο πατέρα μου όλα αυτά που είχα υποστεί. 
-Μη δίνεις συνέχεια μου είπε . Μη κάνεις τίποτα.Αν δώσεις δύο χαστούκια σε παρόμοιο άτομο, απλά θα λερώσεις τα χέρια σου.Θα έρθει η ώρα της κρίσης και γι αυτόν . Πιθανότατα έχουν εντολή να σε προκαλέσουν. Γι αυτό πρέπει να διατηρήσεις τη ψυχραιμία σου και να μη κυκλοφορείς μόνος σου.
Ακολούθησα τη συμβουλή του , αλλά όταν ένας άνδρας υφίσταται ξυλοδαρμό   έχει την εντύπωση πως δεν είναι πια άνδρας .Νοιώθει βουτηγμένος στη ντροπή , ατιμασμένος. Εκείνη η   προσβολή βάραινε  σαν μια πέτρα πάνω στη καρδιά.
Λίγες ημέρες αργότερα  θα μου συνέβαινε κάτι ακόμα χειρότερο. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου