Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

HITLER 'S TABLE TALK ΝΥΚΤΑ 25ης ΠΡΟΣ 26η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1942

Περί γάμου — Κάποιες όμορφες γυναίκες.

Είμαι τυχερός που δεν παντρεύτηκα. Για μένα ο γάμος  θα ήταν δίχως άλλο μια σκέτη καταστροφή.
Υπάρχει ένα ζήτημα,  που κάποια στιγμή αναπόφευκτα, θα δημιουργήσει παρεξήγηση ανάμεσα στον άνδρα και τη γυναίκα.. Είναι ακριβώς όταν  ο σύζυγος δεν μπορεί να προσφέρει στη γυναίκα του όλο εκείνο το χρόνο, που αυτή , θεωρεί δικαίωμά της να απαιτεί.
 Όσο το πρόβλημα απασχολεί τα άλλα ζευγάρια ,ακούει κάποιος σχόλια γυναικών όπως :
-Δεν μπορώ να καταλάβω τη Κυρία Τάδε , δεν συμπεριφέρεται κανείς έτσι.
Όταν όμως καλείται να διαχειριστεί  το πρόβλημα η ίδια , κάθε γυναίκα παραλογίζεται στον ίδιο βαθμό.
Πρέπει να δείξει κανείς  κατανόηση σε παρόμοια απαίτηση.
Μια γυναίκα που αγαπάει τον άντρα της ζει μόνο για αυτόν. Αυτός είναι ο λόγος που, με τη σειρά της, περιμένει από το σύζυγό της, να συμπεριφερθεί με τον ίδιο τρόπο,   για χάρη της. Μόνο μετά την εμπειρία της μητρότητας η γυναίκα ανακαλύπτει ότι υπάρχουν και άλλες πραγματικότητες στη ζωή που την αφορούν.
Ο άνδρας , από την άλλη πλευρά, είναι υπηρέτης των σκέψεων  του. Η ιδέα των  καθηκόντων του τον εξουσιάζει .Αντιμετωπίζει  κατ' ανάγκη κάποιες   στιγμές, που θέλει να ξεφορτωθεί από πάνω του τα πάντα ,  σύζυγο και παιδιά επίσης  Όταν το σκέφτομαι, συνειδητοποιώ ότι αν ήμουν παντρεμένος στα 1932  στη διάρκεια ολόκληρου του χρόνου ,δεν θα είχα περάσει σπίτι μου παρά μόνο κάποιες ελάχιστες ημέρες . Αλλά και στη διάρκεια  αυτών των ημερών, πάλι δεν θα ήμουν απερίσπαστος.. Η γυναίκα δεν διαμαρτύρεται  μόνο για την απουσία του συζύγου της. Επίσης  αγανακτεί  όταν τον βλέπει ,ενώ είναι κοντά της το  μυαλό του να  ταξιδεύει κάπου αλλού.
Στη  γυναίκα, η θλίψη του χωρισμού συνδέεται με μια ορισμένη απόλαυση. Μετά τον χωρισμό, και πάλι  η χαρά της συνάντησης ! Όταν ένας ναύτης επιστρέφει στο σπίτι, μετά από ένα μακρύ ταξίδι, είναι σαν να ξαναπαντρεύεται. Μετά από μήνες απουσίας, ο ίδιος απολαμβάνει μερικές εβδομάδες ολοκληρωτικής  ελευθερίας. Αυτό δεν  θα συνέβαινε ποτέ στη δική μου περίπτωση , και η γυναίκα μου δικαιότατα  θα βαριόταν μέχρι  θανάτου. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με το γάμο , αλλά έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στο αγέλαστο πρόσωπο μιας παραμελημένης γυναίκας  , ή στη πλημμελή  άσκηση των καθηκόντων μου.
Αυτός είναι ο λόγος  που θεωρώ  ότι είναι προτιμότερο να μη παντρεύεται κανείς.
Η κακιά πλευρά του γάμου  είναι ότι δημιουργεί δικαιώματα.  Σ' αυτή την περίπτωση είναι προτιμότερο να έχεις κάποια ερωμένη .
Το βάρος γίνεται ελαφρότερο  και τα πάντα ανάγονται στην αξία των δώρων.
(Εκεί πάνω στην ανάλυση των σκέψεών του ο Φύρερ παρατήρησε  εμφανή σημάδια αμηχανίας σε ένα από τους  προσκεκλημένους του .  Επρόκειτο για το  Chr. Sehr ο οποίος μάλιστα συνοδευόταν από μια κυρία την οποία ο πρακτικογράφος με διακριτικότητα καταγράφει με τα αρχικά J. W. Συναισθανόμενος τη ψυχική ταραχή  που πιθανόν είχαν προκαλέσει στο ζευγάρι οι περί γάμου θεωρίες του ο Φύρερ επιχείρησε να επανορθώσει . Απευθυνόμενος στο   Chr. Sehr  διευκρίνισε.)
-Ότι προείπα  ισχύει φυσικά μόνο στη περίπτωση ανδρών ανωτέρων προδιαγραφών.
Φανερά ανακουφισμένος ο  Sehr, αναφώνησε:
-Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ Φύρερ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου